Veel gestelde vragen

Algemeen

  • Welke betaalmethodes accepteren jullie?

    Op dit moment accepteren wij via de website Credit Card, Debit Card, iDEAL, Apple Pay, Google Pay en Bancontact. Mocht u met PayPal willen betalen dient u zelf de transactiekosten te betalen en is alleen mogelijk via een ticket

  • Krijg ik support na aanschaf?

    Ja, na het aanschaffen van een van onze producten ontvangt u lifetime support. Mocht er iets zijn met uw product kan u altijd contact met ons opnemen. Wij leveren echter geen support voor producten van andere partijen.

  • Hoe neem ik contact op?

    U kan ons bereiken via de mail: support@fivemservices.nl of maak een ticket via onze Discord.

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    U krijgt u bij ons de garantie dat wij het product werkend leveren. Mocht dit niet het geval zijn kan u contact opnemen en zal u het geld teruggestort krijgen. De klant is echter wel zelf verantwoordelijk voor het correct installeren. Wij bieden hier ook ondersteuning voor.

Betalingen

  • Welke betaalmethodes accepteren jullie?

    Op dit moment accepteren wij via de website Credit Card, Debit Card, iDEAL, Apple Pay, Google Pay en Bancontact. Mocht u met PayPal willen betalen dient u zelf de transactiekosten te betalen en is alleen mogelijk via een ticket.  

  • Kan ik ook met PayPal betalen?

    Het is mogelijk om bij FiveM Services met PayPal te betalen. Om dit te doen, dient u een ticket aan te maken in onze Discord-server. Houd er rekening mee dat u zelf de transactiekosten voor PayPal betaalt. Na de betaling ontvangt u een waardebon met het gekozen bedrag. Deze waardebon kunt u gebruiken om uw bestelling op de website af te ronden.

    undefined
  • Kan ik ook in termijnen betalen?

    Helaas is het bij ons niet mogelijk om in termijnen te betalen.

  • Betaling mislukt, wat moet ik doen?

    Als uw betaling is mislukt kan u het gewoon opnieuw proberen. Mocht er echter al geld zijn afgeschreven van uw rekening, willen wij u vragen direct contact op te nemen met ons.

Producten

  • Kan ik aanpassingen maken aan escrowed voertuigen?

    U kan escrowed voertuigen hun textures aanpassen en daarmee de livery. U kan echter geen aanpassingen maken aan het 3D model zelf. Hiervoor kan u een aanvraag doen in een ticket in de Discord van FiveM Services.

  • Kan ik escrowed voertuigen in een carpack plaatsen?

    Helaas is het escrowed systeem van CFX zo gebouwd dat dit niet mogelijk is. Mocht u meerdere escrowed voertuigen hebben aangeschaft van FiveM Services kunnen wij hier gratis een carpack van maken voor u. Neem hiervoor contact op via onze Discord Server of mail ons via: support@fivemservices.nl.

  • Zijn de producten escrowed?

    Alle nieuwe releases sinds 4 oktober 2024 worden escrowed verkocht, zo kan FiveM Services garanderen dat de producten hun waarde behouden. Twijfelt u of een product escrowed wordt verkocht? Kijk dan op de website onderaan de productbeschijving. Bij alle escrowed producten staat daar het volgende: 

    Let op! Dit product is escrowed. Dit om de waarde te behouden van het product


     

  • Kan ik de producten testen?

    Op dit moment kan u de producten nog niet testen helaas. FiveM Services is al wel bezig met een openbare test server. 

  • Ik heb een fout gevonden in een van jullie producten.

    Mocht u een fout hebben gevonden met betrekking tot een van onze producten, neem dan contact met ons op via de Discord.

  • Hebben jullie meer product foto’s?

    Meer product foto’s dan op de site staan kunnen gratis worden aangevraagd via onze Discord.

    undefined
  • Doen jullie ook custom aanvragen?

    Jazeker, via onze Discord of onze mail kan u contact opnemen en ons vertellen wat u graag zou willen zien. Samen zullen we aan de hand van de eisen een termijn en bedrag samenstellen naar uw wensen.

    undefined